"Mua parempaa miestä sä et saa".

Noin mieheni sanoi, kun olin hetki sitten ilmoittanut haluavani erota. Hän halasi minua samalla ja olin samaa mieltä, tottakai olin. Ainahan olin samaa mieltä hänen kanssaan, kyllä hän tiesi aina, mikä "oli minun parhaaksi". 

Siitä pari viikkoa etenpäin, olin asiasta täysin eri mieltä. Silmäni avautuivat lopullisesti, onneksi.

Tiesin, että meidän suhteessa ei ollut ihan kaikki kohdallaan ja normaalia. Mutta kun epänormaalit asiat toistuvat usein, niitä alkaa pitämään normaalina. Ja siinä voi viedä 25 vuotta, ennenkuin sen tajuaa. Sua on käytetty hyväksi, olet ollut ihan liian sinisilmäinen. Uskonut kaiken, koska olet pelännyt. Etkä edes tiennyt pelkääväsi, kun vasta jälkeenpäin. Koska fyysistä väkivaltaa ei ollut, oli se henkinen, todella hienovarainen ja kiero.

Hän ei todellakaan tiedä, mitä minä tiedän nyt. Mitä asioita olenkaan tajunnut jälkeenpäin.

Minun muutosta pois kotoa on nyt 6kk. Exällä oli uusi nainen jo muutaman viikon päästä muutosta.

Tämän blogin teen omaksi keinoksi purkaa asioita, eroa ja kaikkea tuskaa.

-Tähti