Mä oon iha et aivot narikkaan.

Mua niin vituttaa.

Mä edelleen annan kaikkeni muille. Ja mä en saa oikein mitään takasin.

Ääää en jaksa tätä enää enempää
Ääää mun pitää päästä täältä menemää

Lapseni piti tulla mun luokse keskiviikkona ja olla koko viikonloppu. Hän alkoi perumaan tuloaan tiistai-iltana ja vastailin siihen viestiin että "kaikki muu menee aina äidin edelle". Välillä meni monta viikkoa jo niin hyvin, hän oli täällä joka viikonloppu. Sitten alkoi taas ihme venkoilu ja kummalliset syyt, miksi ei voisikaan tulla. Ihan tuntui siltä, että lapsi itse ei ollut perumisien takana. Hän on perunut useampana viikonloppuna tulonsa mun luokse. En voi hänelle olla vihainen, voin kyllä kyseenalaistaa hänen  touhunsa ja sen olen sanonutkin. En myöskään voi kysellä häneltä, että missä määrin iskä manipuloi, koska lapsi suuttuu heti, jos kokee että arvostelen isäänsä. Olen siis umpikujassa.

Mun on vaan pakko tyytyä siihen, mitä saan. Osasyy lapseni mukaan on myös se, että hänellä ei ole mun luona omaa huonetta. Silloin kun hän on luonani, nukun itse olohuoneessa, vanhin lapseni minun makkarissa ja hän toisessa makuuhuoneessa. Se voi muuttua lähiaikoina, sillä olen ostamassa asunnon. Siinä on myös vain kolme huonetta, mutta olohuoneessa on ovi ja voin itse nukkua siellä sitten jatkuvasti ja lapsilla on omat huoneet. Neliöitä on paljon enemmän ja hinta todella kohdillaan, vastike kohtuullinen ja lainanlyhennys sellainen, että kaikkinensa kk-menoni pienenevät. EX:n maksamia erorahoja on vielä käyttämättä ja haluaisin käyttää ne jotenkin järkevästi. Tuolla lainanmäärällä en menetä yöuniani, luulisin pärjääväni hyvin sen kanssa.

Mutta, tänäiltana kuuntelen "aivot narikkaan"-musiikkia. Ja nautin viinistä ja siitä, että molemmat lapseni on nyt tässä kotona. Lapseni tuli kuin tulikin sitten keskiviikkona, tosin vasta illalla, pääasia että tuli! Ja lähtee vasta sunnuntaina. Lapset on "omissa" huoneissaan ja minä katson telkkarista jotain outoja ohjelmia. Ja nyt nuppi kiinnni ja aivot narikkaan :) Hauskaa lomaviikon loppua kaikille!

-Tähti