Hyvää Uutta Vuotta 2017 kaikille!

Itselleni toivon rauhallista vuotta, oikeastaan en muuta toivokaan, kun saisin vaan olla rauhassa, exältäni. Eihän se paljon ole mua kiusannut, mutta se ainainen pelko, että joutuu oikeuteen aivan turhasta asiasta, on todella kuluttavaa. Sossustakaan ei ole kuulunut mitään, en yhtään tiedä missä mennään elatusasian suhteen. Löyhässä hirressä siis roikutaan ja sehän käy narsulle hyvin.

Olisin niin loman tarpeessa! Mulla ei ole talvilomaakaan ollenkaan. Ja vaikka olisikin, niin mitään pidempää reissua ei voi suunnitella, koska sekä mulla että rakkaalla on nämä lapset ja ne on ihan eri aikoihin meillä. Ja on muitakin ihmisiä, keiden takia ei voi suunnitella matkaa. Ja jos taas yrittää lomailla kotona, niin siitähän ei tule mitään. Samat kuviot, kotihommat, velvollisuudet, samat maisemat.. Täytyy vaan jaksaa ja odottaa, että kyllä me rakkaani kanssa vielä päästään joskus jonnekin. Muutenkin olen ollut tosi väsynyt ja kaikki itsekuri on hukassa, herkkuja menee ja viiniäkin liian usein. En vaan jaksa, kun neljän aikaan tulen töistä, niin lähteä ulkoilemaan tms... Hyvä että kotihommat viitsii tehdä. Tietty kun syömiset on melkeen mitä sattuu, niin ei jaksakaan.  

Tsemppiä meille aurinkoa kaipaaville

-Tähti

Olen jonkinverran kuunnellut laulujen sanoja ja miten monessa loppujenlopuksi kerrotaan narsistisen ihmisen kanssa olemisesta, esim.

IRINA

POKKA

..Yhtä toivon enemmän kuin muuta. 
Paljon sen vuoksi antaisin, 
Että tuntisit oikeesti 
Miten paljon sä haavoitit. 
Ja miten kerran toisensa, 
Jälkeen se kaikki uudestaan nöyryytti. 
Älä väitä ettei oo sulla muka muistoo. 
Vai pidät sä mua tyhmänä, 
Jolla ei ole väliä? 
Itsetäänselvyytenä, lastenpalapelinä?

Pokkaa sul on ainakin, se on käynyt selväksi. 
Liikaa oot sen varjolla, 
Jo varastanut anteeksi. 
Mistä sait sen käsityksen, 
Et noin voi tehdä toisille. 

Onko sussa jäljellä, 
Palaakaan inhimillisyydestä?

Tiedän kuka sinä oot, mut onko sulla hajua, 
Sitä mihin päässyt oon ilman sinun apua? 
Oikeastaan minun pitäisi kai kiittää sinua, 
Avasit mun silmät, enkä usko enää satuja..

KYMMENEN KIROSANAA

..ei sun tarvii muuttaa itseäsi 
mutten jaksais olla enää sun lapsenvahtis 
mä en pysty siihen 

ei sun tarviis ihmeitä suorittaa 
minne oon voinut sen ihmisen kadottaa 
jonka joskus tunsin

yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista 
joita molempien 
piti vaalia, uhrata kaikki sen puolesta 
sen teki vain toinen 
miten sä teet sen, sä saat minut suuttumaan 
saat mut nauramaan yhdellä lauseella

samaa pirun ympyrää 24/7 
johan tässä lähtee järki 
sukellus kurimukseen jonka nieluun hukkuu 
vaikka myrskyn riskit tiedettiinkin 
mun täytyy olla masokisti mielipuoli 
kun oon vapaaehtoisesti tässä..

HALOO HELSINKI

RAKAS

Se oli sun lämpö jolla mut koukkuun sait
siihen suureen tunteeseen ei koskaan päde lait
Sitten saapui se loputon kaunopuheisuus
jos olin poissa sekunnin se oli sulle ikuisuus
me oltiin niin lähellä sitä täydellistä rakkautta
jossa roikkui vain se mutta joka nieltiin

Täydellinen rakkaus me oltiin kai
toinen vallan kahvana, toinen saranapuolen sai
sä rajoitit kaiken sen mitä mulla oli elämässä
ei sormus rakkautta tuo kädessä, joka raivoaa

kaikki katseestaas kuoli
ja niin kuolin myös minäkin..

PAULA VESALA

EN PYSTYNY HENGITTÄÄ

Mä en käy sun kanssa sotaa
Ei, en osallistu ollenkaan
Mä vaan haluun päästä niin kauas
kuin mä voin koskaan päästä sun luotas

Väsyin verhojas asettelemaan
Olen nähnyt kun toisiin sattuu
Ei mua saa jäämään

Oli mullakin tunteet
Oli mullakin sydän
Ja se päätty nyt tähän
Oli mullakin voimaa vaan vähän
Mä en oo näkymätön
Mä oon hengissä vielä
Mun on pakko lähtee
Sun lähellä ei vaan pystyny hengittää

Vaikka vietkin kaiken tilan
Kerrot kuinka mä tuun sen pilaamaan
Niin oon tullu, aina kun pyydetään
Tullu peittelee kaikki jäljet
Olen oppinut valehtelemaan..