Kevät on ollu tosi vaikeeta aikaa. Jostain syystä en vaan pääse ex-miesystävästäni millään eroon, hän on mielessä kokoajan ja olen todella surullinen. Hän ei enää halua pitää yhteyttä, mutta haluaa kuitenkin olla ystäväni, en ymmärrä. Mun mielestä ystävät pitävät yhteyttä. Koen menettäneeni hänet nyt ihan kokonaan. Olen kuitenkin yrittänyt pitää hauskaa, vaikka suurin osa viikonlopuista onkin mennyt kotona möllöttäessä. Ei rahatkaan riitä, jos on kokoajan menossa.

Kävin sitten uuden kaverini kanssa "bilettämässä". Porukka oli todella paljon, kaikenikäisiä. Olo oli odottava ja olin hyvällä tuulella, tanssin itekseni, kaverin kanssa ja parin miehen kanssa. Mutta loppujenlopuksi ilta oli varsin lattea, ei ketään mielenkiintoista tyyppiä. Mutta kiva oli käydä jossain!

Myöhemmin olin toisen ystäväni kanssa lähikaupungissa bilettämässä ja se ilta oli vielä latteampi kuin edellinen. Kukaan ei ole kiinnostunut minusta enkä minä osaa vielä lähestyä ketään. Todella paksu muuri on alkaa juttelemaan miehille, en mä vaan osaa. Ja huono itsetunto ei auta asiaa yhtään. Jokatapauksessa me ystäväni kanssa tanssittiin ja pidettiin todella hauskaa!

Vanha luokkakaverini aktivoitui ja on laitellut paljon viestejä ja ollaan yritetty tavata monta kertaa. Molempia taitaa vaan jännittää, kun se oli niin vaikeaa. Mutta kerran se onnistui ja hän tuli mun luona käymään. Keitin kahvia ja juteltiin kaikkea, hän on todella kova puhumaan. Hän oli "säilynyt" hyvänä, ei mitään valittamista ulkokuoressa. Muuten hänen elämänsä tuntui olevan hiukan liian hektistä, hänellä on 4 lasta, nuorin 2v ja lapsia kahden eri naisen kanssa. 

Sen jälkeen meni pari päivää, kun ex-miesystäväni tuli juttusille.

Että heillä on mennyt välit poikki sen uuden naisen kanssa. Hän itse ei ollutkaan viihtynyt naisen seurassa ja suhteessa oli liikaa ongelmia.

Ja mulla pysähtyi sydän, ja sitten se alkoi pamppailemaan ihan hurjana.

Huh. No enhän mä voinut muuta, kun kuunnella. Me ei oltu enää pidetty yhteyttä hänen toiveestaan ja olin vähän katkera siitä, joten oli vaikeaa suhtautua hänen avautumiseen. Aihe oli kuitenkin ehdottoman oikea ja kiinnostava. Tietenkin olin pahoillani hänen puolesta, en halua hänelle mitään pahaa.

- To be continued -

-Tähti