Arki rullaa uudessa kodissa. Tavarat on löytäneet paikkansa, vielä pientä järjestelyä kuitenkin riittää. Miehen kanssa olemme jo jonkin verran kulkeneet julkisesti, olemme käyneet paikallisessa huonekalukaupassa ja ajelleet muuttokuormia yhdessä ja veljeni on tavannut hänet. Eron 2-vaihetta hain kaksi viikkoa sitten, joten en viitsi enää piilotella onneani. Minulla on niin ihana mies, täysin exäni vastakohta, todella erilainen ja rakastettava. Ihana pehmo mutta kuitenkin MIES, jolla on vahvat kädet ja ihana syleily. Kuukausien ajan olen tutustunut häneen, olemme kirjoitelleet satoja sähköposteja, melkein joka päivä ja olen saanut tutustua häneen tavalla, joka on ihan uusi, olen tutustunut hänen ajatusmaailmaan perinpohjin. Häneen voi luottaa, hän pitää sanansa ja rakastaa ja huolehtii kaikista lähimmäisistään.

Jottei kaikki olisi pelkkää onnea, niin exästäkin on taas kuulunut jotain. Sossulta tuli kirje, että ex haluaa minun maksavan elareita, eli avataan vanha keissi taas uudelleen. Lisäksi hän sähläsi vanhan autonsa kanssa, joka oli vanhemmalla lapsellamme käytössä. Siitä loppui akku emmekä saaneet sitä enää käyntiin, muutenkin exän mukaan siinä oli huonot talvirenkaat, joten viestittelin, että hän voi hakea autonsa pois, en anna lapsemme ajella sillä enää. Eräänä päivänä hän pommitti minua nuoremman lapseni välityksellä autosta, että missä se on ja missä on avaimet jne... Kunnes selvisi että hän OLI JO HAKENUT sen, edellisenä päivänä!! Miksi ihmeessä hän haluaa kiusata meitä, jos on jo hakenut autonsa, niin antaisi olla! Mutta tämmöinen kiusanteko ja härdellin aiheuttaminen on niin tyypilliltä narsuille, kaikesta pitää säätää ja mielellään sekottaa asiaan puoli sukua. Elarihommasta sen verran, että olin yhteydessä sossuun, että meillä ei ole exän kanssa sovittuna yhtään mitään, en tiedä mitä hän vaatii ja että itse olen eri mieltä elareista. Sossu sanoi, että he eivät siinä tapauksessa voi auttaa, että meillä pitää olla sopimuspohja jo valmiina. No, tässä sitten odottelen kutsua käräjille, hyvin uskon että hän mielellään minut sinne haastaa. Mutta toisaalta en usko, koska luulen hänen pimittävän tulojaan, en usko että hänellä on puhtaat jauhot pussissa ja käräjillä todennäköisesti tulisi selville hänen kannaltaan epäedullisia asioita. Minä olen kokoajan osallistunut lapsen elatukseen monellakin tapaa, jotka ovat toteen näytettävissä. Annan hänelle joka kuukausi rahaa tilille ja maksan puhelinlaskunsa, ostan kaikki vaatteet ja kengät. Ex ei ole vaivautunut hankkimaan lapsilisillään yhtään mitään. Sanoin jo kesällä, kun tästä väännettiin, että minä en sitten maksa lapsen kuluja enkä osta vaatteita jne.. jos joudun maksamaan elareita. Sekään ei ollut exälle mieleen, ei kuulemma tarvii mennä niin! Mielestäni asia on noin, sillä mieheni tienaa niin paljon enemmän kuin minä, hän saa lisäksi lapsilisää 150e/kk ja jos maksaisin vielä elareita, niin kyllä hän sitten kustantaa ihan kaiken.

Viime viikonloppuna vietimme aivan ihanan yhteisen kaupunkiloman läheisessä kaupungissa rakkaani kanssa. Sain kävellä hänen kanssaan käsi kädessä, sain paljon suudelmia ja hellyyttä ja rakkautta, oli niin ihanaa käydä syömässä hyvin ja ihan vaan nauttia elämästä! Aina kun olen hänen seurassaan viettänyt enemmän aikaa, rakastun häneen vaan enemmän ja enemmän. Hän todella on sellainen minkä kuvan olen saanut, hän ei teeskentele, hän on juuri sitä mitä sanoo. Ja koska olen jossain määrin hänet tuntenut jo melkein 10 vuotta, niin tiesin että hän on ihan tavallinen suomalainen mies. Enkä minä mitään muuta kaipaa.

-Tähti